dilluns, 6 de juliol del 2015

6 / 7 / 15

Avui comencem amb el codis QR, és molt utilitzat per fer gimcanes, jocs de pistes, exposicions,



Hem vist com fer formularis.
Per dur un bon ritme de classe és útil proposar temps raros, és a dir, que no siguin rodons.
També va bé per les enquestes de menys a més fer servir nombres parells, per tal de poder arribar a conclusions 

La nostra companya Idees prèvies per fer treball (com s'organitzaran, qui farà cada feina...), autoavaluacions...


Pluja col·lectiva de projectes realitzats a classe.




Ens endinsem al món de la realitat virtual (Aurasma), al enfocar una imatge surt un vídeo, foto... El projecte d'una escola partia de la imatge externa del cos humà per endinsar-se als òrgans..., des d'un quadre es podria gravar la seva explicació...

Per acabar fem una ullada al Soundloud i a Radio Reimagined per conèixer la possibilitat de penjar audios...










2 comentaris:

  1. Que bé que m'has fet recordar allò dels nombres parells als formularis, no ho tenia anotat! I això del programa Radio Reimagined ni ho havia sentit, m'havia quedat amb el Ivoox, AudioBoom, Shazam... Gràcies!! :-)

    ResponElimina