dijous, 2 de juliol del 2015

2/7/15
Hem començat amb una pluja d'idees sobre com fer servir les eines, què vam aprendre dimecres...
Hem conegut en Popple fent un joc sobre nosaltres, amb tres veritats i una mentida...
He pensat que m'agradaria fer un mapa cronològic sobre la literatura castellana fent servir en Prezi. A partir d'ell demanaria als alumnes que creessin el seu propi Prezi tot profundizant o buscant exemples de creacions de cada apartar, resumint contes o aportant informació rellevant de cada apartar històric.

2 comentaris:

  1. Raquel, ara no recordo bé...però quan marxaves pensava que em deies que mirés el teu bloc que tenies algo per ensenyar molt interessant (i no només al teu bloc em refereixo!), no?
    En tot cas, potser t'he entés malament o ja les hores que són no sé el que em faig...
    En parlem!
    Jordi

    ResponElimina
  2. Em referia a la proposta de treball amb els alumnes, des del Prezi... Ja ho anirem parlant. Merci

    ResponElimina