dimecres, 1 de juliol del 2015

1 / 7 / 15
Hem començat a practicar l'aprenentatge jo diria recíproc des del primer minut de classe. Hem anant comprovant que les aplicacions i el seu ús cada cop és més intuïtiu. Des del nostre 'signe' tret distintiu que ens caracteritza hem passat a la Padlet un mur on hi podien  mostrar un tastet nostre.
Per acabar estem fent un blogg per poder comunicar-nos, mostrar els nostres aprenentatges, les nostres reflexions, descobriments... i reunir les diferents eines que anem descobrint.
Tastets...

8 comentaris:

  1. flipped classrom... nomes podrem flip class si flip idees

    ResponElimina
  2. M'agrada la idea de capgirar, em provoca moviment i que faci bullir l'olla. M'agrada compartir, i escoltar. Necessito meditar i, vegades, anar slow :)

    ResponElimina
  3. la idea d'aprenentatge recíproc m'agrada molt!!!demà més i millor!!

    ResponElimina
  4. Nosaltres també em aprés en la classe...és bàsic l'aprenentatge recíproc.
    Per cert, no et preocupis si el primer dia sembla molta feina, ja veuràs com conforme avanci la formació, les eines les aniràs fent cada vegada més teves i la cosa fluirà molt més ràpid.
    Una última coseta...a veure si ets capaç d'inserir el PADLET dins el Bloc, és a dir, que es vegi sense haver de clickar en l'enllaç.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest matí ho he fet però no s'ha gravat. Jo també crec que anirà fluint... M'agradaria que al curset es fes una reflexió sobre com endreçar les feines i treballar-les per nivells, com disposar d'un material àgil i, alhora no massa rígid per poder se modificat i enriquit.

      Elimina
    2. En cinc dies és un mica just, però ho podriem provar.

      Elimina
  5. A mi em resulta terapèutic fer música en comptes de ballar-la. Visca la diversitat! Vaig donant voltes a com aplicar la classe inversa a les classes de música. Ho podries provar amb el ball...

    ResponElimina
  6. Jo també li dono voltes a com fer les meves classes invertides...el problema, com ja comentavam a classe és el temps.
    Pot ser hi ha grups de treball sobre flipped classrooms?

    ResponElimina